Napjainkra gyökeresen megváltozott a vásárlói döntéshozatal, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell a megváltozott környezethez. A modern márkakommunikáció kulcselemei a kreatív, a fogyasztókat saját élethelyzeteikben megszólító eszközök, az eddigieknél is integráltabb kampányok, és a digitális eszközökkel kiegészített médiamix. A PR eszköztára különösen alkalmas arra, hogy mikroszegmentálással és niche eszközök, csatornák alkalmazásával a vállalat megszólítsa a legbefolyásosabb fogyasztókat.
A WS Hungary fogyasztói kommunikációs szakcsoportja segít ismertséget és elkötelezettséget építeni ügyfeleink és termékeik részére. Számos sikeres kampányt terveztünk és menedzseltünk olyan kulcsfontosságú szektorokban, mint az IT és a telekom, az FMCG, a turizmus, az autóipar és a fogyasztói elektronika.
Szolgáltatásaink közé tartozik a termékbevezetés, fogyasztói edukáció, márkapozicionálás és márkafrissítés, rendezvénytámogatás, márkázott tartalom és szponzoráció, influencer marketing és témamenedzsment.
2023.05.24.
Csatlakozz a WS csapatához!
2023.05.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?