Weber Shandwick

Márka- és fogyasztói
kommunikáció

A Weber Shandwick nemzetközi kutatásai szerint napjainkra gyökeresen megváltozott a vásárlói döntéshozatal, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell a megváltozott környezethez. A modern márkakommunikáció kulcselemei a kreatív, a fogyasztókat saját élethelyzeteikben megszólító eszközök, az eddigieknél is integráltabb kampányok, és a digitális eszközökkel kiegészített médiamix. A PR eszköztára különösen alkalmas arra, hogy mikroszegmentálással és niche eszközök, csatornák alkalmazásával a vállalat megszólítsa a legbefolyásosabb fogyasztókat.

A Weber Shandwick fogyasztói kommunikációs szakcsoportja segít ismertséget és elkötelezettséget építeni ügyfeleink és termékeik részére. Számos sikeres kampányt terveztünk és menedzseltünk olyan kulcsfontosságú szektorokban, mint az IT és a telekom, az FMCG, a turizmus, az autóipar és a fogyasztói elektronika.

Szolgáltatásaink közé tartozik a termékbevezetés, fogyasztói edukáció, márkapozicionálás és márkafrissítés, rendezvénytámogatás, márkázott tartalom és szponzoráció, influencer marketing és témamenedzsment.

Aktuális

Összes hír