Weber Shandwick

Válságkommunikáció

Válságról akkor beszélünk, ha egy a vállalat hírnevére potenciálisan vagy ténylegesen negatív hatással bíró esemény nyilvánosságra kerül.

A válságkommunikációs tevékenység arra irányul, hogy a vállalat hírnevét megőrizzük a krízisszituáció ellenére is. Hallgatással és felkészületlenséggel nem lehet válság esetén megóvni a vállalat hírnevét. A gyors és határozott reagálás kiemelkedő fontosságú annak érdekében, hogy a válságot ne elmélyítsük, hanem hatékonyan kezeljük.

Legyen szó termékhibáról, munkahelyi balesetről, politikai fenyegetettségről, tömeges elbocsátásról vagy bármilyen változásról a vállalat életében, a Weber Shandwick tapasztalata biztosítja, hogy ügyfeleink a lehető legjobban kerüljenek ki a krízishelyzetből. Budapesti irodánk válságkezelés kategóriában elnyerte a szakma Oscarjának számító IPRA Golden World-díjat.

„Globális tapasztalatunk biztosítja, hogy válsághelyzetben is biztos kézzel segítsük ügyfeleinket a digitális platformokon éppúgy, mint a hagyományos médiában."

Aktuális

Összes hír