Weber Shandwick

Vezetői profilírozás

A vállalat vezetőjének személye kiemelkedő fontossággal bír a vállalat hírneve szempontjából, hiszen ő személyesíti meg a márkát a külvilág felé.

Ezért a CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is. A CEO pozíciójában eltöltött első éve alatt kialakított jó hírnév és hitelesség kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a vállalat belső és külső környezetében kialakuljon és megmaradjon a vezetői kvalitásaiba vetett bizalom. A vezetői profilírozás eszközét használva gondosan megtervezzük az egyes vezetői szerepléseket a kialakított üzenetek és akciótervek alapján.

Az összehangolt lépések biztosítják a CEO hírnevének erősödését, ezáltal az egész vállalat imázsának fejlődését.

„A CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is."

Aktuális

Összes hír